View Single Post
Old 02-27-2010, 10:07 AM   #10
Three porks
Full Fledged Farker
 
Join Date: 01-19-10
Location: Champaign, IL
Default

Translation from babelfish.....I think we need one for popdaddy to english...lol

Hello Funky oneee! That is a quantity of ham! If I raw ham I cook usually give it a liberal coating of Duke Ellington, Sarah Vaughan and Stevie Nicks and then sit in the bass Drum over night. Then in the mornings you rinse it with Beyoncee and paint it with Jessica Simpson, to I not to see can the meat no longer. Then I give it fast drum rolls and put it into the bass drums on 275 impacts for approx. 30 clocks per measure. As soon as it did, they cut them with my line and drizzle with a Sauce made by Little Richard, cash Naked Ladies and only a little from Sugar Ray. I garniert usually it with some Maryann, Mrs. Howell and a breath of Gilligan. Do not forget, a beautiful glass professor with it go! Pigs and kisses! Ginger!


Quote:
Originally Posted by Ginger View Post
Hallo Funky oneee! Das ist eine Menge von Schinken! Wenn ich koche Rohschinken ich in der Regel geben sie eine liberale Beschichtung von Duke Ellington, Sarah Vaughan und Stevie Nicks und dann sitzen in der Bass-Drum über Nacht. Dann in den Morgen spülen Sie ihn mit Beyoncee und streicht es mit Jessica Simpson, bis ich nicht sehen kann das Fleisch nicht mehr. Dann gebe ich es eine schnelle Trommelwirbel und steckte es in die Pauken auf 275 Schläge für ca. 30 Takte pro Maßnahme. Sobald es getan habe, schneiden sie mit meiner Leitung und Nieselregen sie mit einer Sauce von Little Richard, Bare Naked Ladies und nur ein bisschen von Sugar Ray gemacht. Ich in der Regel garniert sie mit einigen Maryann, Frau Howell und einem Hauch von Gilligan.

Vergessen Sie nicht, ein schönes Glas Professor mit ihr gehen!

Schweine und Küsse!

Ginger!
Three porks is offline   Reply With Quote